0516-577385Dorpsstraat , 8432 PL Hauledetrede@comprix.nl

Hieronder kunt u de schoolgids van O.B.S “De Trede” downloaden. Deze gids is bedoeld voor ouders/verzorgers die kinderen bij ons op school hebben en voor ouders/verzorgers die op zoek zijn naar een school voor hun kind. Dit laatste kan zijn omdat uw kind binnenkort vier jaar wordt of omdat u binnenkort gaat verhuizen of omdat u een andere school voor uw kind zoekt. Allemaal redenen om u te oriënteren op een school. Deze schoolgids wil u helpen bij het maken van een keuze. U kunt in deze gids lezen wat u van onze school kunt verwachten, hoe we denken over onderwijs en opvoeding, hoe we de zorg voor de kinderen hebben ingericht en welke plaats de ouders bij ons hebben.

Naast deze gids is een bezoek aan onze school een prima aanvulling om uzelf te informeren. U bent van harte welkom! Het is wenselijk om vooraf even een afspraak te maken.